$2.95 Shipping On All Orders
Ground shipping is $2.95 per order (no matter how many items you order).
$2.95 Ground Shipping offer: Applies only for standard ground shipping. Entire order must be shipped to a single address. Only applies to orders to be shipped to a valid address in the United States, excluding Alaska and Hawaii. Customer responsible for all shipping costs for returned merchandise. This promotion may be modified or terminated at any time without notice.
Order Status
A KarateDepot.com order was placed within the last 60 days from this computer.
Check Order Status   Remove this Message.
Holiday Shipping Restrictions
Order by 2PM Eastern Dec 17th via Ground shipping for delivery by Dec 24th.

Order by 3PM Eastern Dec 22nd via 2nd Day Air for delivery by Dec 24th.

Order by 4PM Eastern Dec 23rd via Next Day Air for delivery by Dec 24th.

Valid for in-stock items. See the “Availability” tab on the product pages. Once you enter your shipping address, the cart will provide delivery dates.

Shipping options apply to in-stock items shipped to physical addresses within the 48 contiguous states. Delivery times are based on best-available information and are not guaranteed by KarateDepot.com.
Free Shipping on Orders Over $25.
FREE Standard Shipping offer applies only to ground shipping. Entire order must be shipped to a single US address excluding Alaska and Hawaii. Customer responsible for all shipping costs for returned merchandise.
Customer Review of the Straight Hardwood Bo
$29.95
On Sale: $24.95
$24.95

Disappointed: Warped out of Box

I can say I was very excited to purchase this bo. It is the heaviest/thickest I could find. I want a few of the heaviest to have for both practice & self-defense, if need be. So, I purchased this one d/t being the heaviest. The order was delivered before it was said to with the tracking #, which is great. I pulled it out of the container & immediately I could tell one end of the bo is severely warped. My instructor can get them for me from my dojo for half of the cost, but I am not sure it will be as heavy, so I wanted to give Karate Depot a chance. Unless I can get a replacement, as I see on some of these reviews that the customer service seems great, I will not purchase again from this company. I am also in need of a new gi & was considering purchasing from here, but will wait to see how the company remedies the bo situation. There are also 2 rough spots on the bo that feel like they could slice my hand if moved just right.   
by: Chris
8/6/2012 2:03:56 PM
Was this helpful? (0) (0)
Hey Chris. Sorry about the warping incident.Grab your order # from your receipt email and reach out to us at csupport@karatedepot.com. I think we'll be able to get you fixed up!
by: okiken108    
8/13/2012 4:23:28 PM
Was this helpful? (0) (0)
I would like to update this post b/c I told customer service I would. I have received the replacement bo & it is straight on both ends offereing great balance. I really appreciate karatedepot standing behind their products & offering replacements for the lemons. Great company!
by: Chris
10/9/2012 3:24:03 PM
Was this helpful? (0) (0)
Return to the Straight Hardwood Bo
Return to Weapons